środa, 24 października 2012

Cięęężki tydzień. Znowu brak czasu na cokolwiek. W szkole ciężko. Nie sądziłam, że w średniej trzeba tyle się nabiegać, nauczyć na marną 3. Niestety.  Moja średnia nie zadowala, ale biorę się w garść. Taa. Kogo ja oszukuję. Moje lenistwo weźmie górę. A dziś fotki robione na szybko po szkole. Byłam straasznie zmęczona. Uwierzcie mi, bieganie w tych butach na przystanek,  na którym stoi już prawie odjeżdżający autobus jest wprost cudowne. Sama się dziwię, jak daję radę. No a potem umieeeram na stópki cały dzień.
Co do dzisiejszego posta : uwielbiam asymetryczne spódnice połączone z zakolanówkami. Do tego czarne botki, koszula i ramoneska "przejściówka" na jesień, którą zdjęłam do zdjęcia, bo było mi zbyt ciepło. Na pewno pokaże ją wam  w kolejnych postach.






















































boots- zara
skirt- stradivarius
bag - cropp
shirt- stradiarius
fake fur- h&m

18 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz :)! podoba mi się każdy element Twojego stroju :)!
    dziękuję za miły komentarz :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentujesz w tej stylizacji. Genialna kamizelka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw:))
    zapraszam na bloga ,a tam konkurs na bon do rossmana
    http://panikinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe dzięki śliczne:)

    pięknaś!

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jestes piekna! :) cudowny stroj. buty Ci ukradne! grrr

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :) wielkie brawa:)) ja dopiero zaczynam. Obserwujemy ?:)
    http://panikinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia !

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdajesz sobie sprawę, że wyglądasz jak Serena z Plotkary? : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, serio, nie widziałam podobieństwa, może się nad tym nigdy nie zastanawiałam. Ale bardzo dziękuję, jeśli to komplement ;)

      Usuń
    2. to mega komplement :D Jesteście jak siostry :D
      Zapytaj o to swoich czytelników na pewno stwierdzą tak samo jak ja!

      Usuń
  9. aweeeee, super gorgeous *_*


    ♥♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio pokochałam tego typu spódnice :) w połączeniu z koszulą u Ciebie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola de paso llegue a tu blog y me encanto, así que feliz de seguirte, espero que puedas pasar por mi blog y me des tu opinión besos :)

      Usuń
  11. Wyglądasz przepięknie!:)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga: http://mell-l.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń