piątek, 28 września 2012






Dziś dłuuugo oczekiwany post ze sweterkiem z poprzedniego posta. Pogoda jest wprost cudowna i zdjęcia w ogrodzie to była czysta przyjemność. Prawdziwa złota polska jesień - listki o ślicznych kolorach, przyjemny chłód i słoneczko. Uwielbiam taką pogodę!
A dzisiejszy dzień spędzam na sprzątaniu domu, niestety... Aż żal nie wyjść na spacer. A jutro? Jutro w końcu party time i mam nadzieję, że się troszkę rozerwę i chociaż na chwilę zapomnę o szkole ; )
Enjoy!



sweater- pull&bear
skirt-stradivarius
beanie-h&m
boots- deezee
socks- no name


11 komentarzy:

  1. wygladasz pieknie a ja zakochalam sie w pierwszym zdjeciu :D
    buuuty swietne :)
    tak poza tym fajny blog, dodaje do obserowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! a pierwsze zdjęcie podoba mi się najbardziej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ciągnij dalej z blogowaniem, bo naprawdę chcę więcej! :)
    śliczna buziuchna, styl niesamowity, a w kołnierzu swetra jestem zakochana i wcale mnie to nie dziwi ;)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  4. The collar looks so cute over the jumper!
    Lovely style!

    whatbekkidid.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne zdjęcia ;)
    świetny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie masz śliczne oczka ! Uwielbiam zakolanówki, świetnie się prezentują z różnymi stylizacjami :D

    OdpowiedzUsuń